promocja

Encyklopedia PWN

kryzys gosp. w latach 80. XX w. w Ameryce Łac., wynikający z nadmiernego zadłużenia zagranicznego jej krajów.
w reklamie — jedna z podstawowych i najczęściej stosowanych (nie w Polsce) form promocji konsumenckiej;
Liga Gaelicka, ang. Gaelic League, irl. Conradh na Gaeilge,
irl. organizacja nar.-kulturalna;
okręg przemysłowy w województwie łódzkim;
miasto wojewódzkie (województwo łódzkie), na pograniczu Wysoczyzny Łaskiej i Wzniesień Łódzkich, na wododziale Wisły i Odry; powiat grodzki, siedziba powiatu łódzkiego wschodniego.
działania realizowane w warunkach swobodnej gry konkurujących ze sobą sił politycznych, dotyczące przygotowania, wdrażania i ewaluacji strategii promujących partie polityczne, polityków, idee, projekty polityczne.
Przeglądaj encyklopedię
Przeglądaj tabele i zestawienia
Przeglądaj ilustracje i multimedia