Leo Burnett Warszawa
 
Encyklopedia PWN
Leo Burnett Warszawa,
agencja reklamowa, należy do sieci Leo Burnett Worldwide, jedna z najstarszych na świecie. Jej nazwa pochodzi od nazwiska jej założyciela, który stworzył agencję 1935 w Chicago. Dziś do sieci należy 270 agencji w 81 krajach. W Polsce od 1991, przez dwa lata z rzędu (1997 i 1998) została uznana przez branżowy magazyn „Media i Marketing Polska” za najlepszą agencję roku, drugą pod względem wielkości sprzedaży operacyjnej. L.B. współtworzyła na świecie takie marki, jak Marlboro, McDonald's i Kellogg's. Główni klienci polskiego oddziału: Philip Morris, Procter & Gamble, Fiat, Coca-Cola, Kellogg's oraz Sony. Agencja full service, z niezależnym domem mediowym Starcom. 1999 Leo Burnett Group połączył się z MacManus (nowa nazwa — BDM).
zgłoś uwagę
Przeglądaj encyklopedię
Przeglądaj tabele i zestawienia
Przeglądaj ilustracje i multimedia