Złote Orły
 
Encyklopedia PWN
Złote Orły,
festiwal reklamy, przeznaczony dla agencji reklamowych oraz studiów filmowych, fotograficznych, graficznych; organizowany od 1998;
celem festiwalu jest promowanie artystycznych walorów reklamy oraz stworzenie pierwszej polskiej kolekcji sztuki reklamy, w skład jury wchodzą przedstawiciele festiwalu Cannes Lions i polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy, honorowym przewodniczącym pierwszej edycji festiwalu był R. Horowitz; nagrody statuetki Złotych Orłów oraz statuetki Grand Prix, za najlepsze prace, przyznawane są w kategoriach: żywność, napoje, słodycze i przekąski, rozrywka, farmaceutyki, usługi, motoryzacja, finanse, promocja mediów itp. oraz w podkategoriach: druk, radio, telewizja (film), kampanie specjalne; laureaci festiwalu to m.in.: Corporate Profiles DDB, Ad Fabrik, Studio Zet; nagradzane prace umieszczane są w galerii Zachęta w Warszawie, a następnie w Instytucie Promocji Sztuki.
zgłoś uwagę
Przeglądaj encyklopedię
Przeglądaj tabele i zestawienia
Przeglądaj ilustracje i multimedia