Katolicka Agencja Informacyjna
 
Encyklopedia PWN
Katolicka Agencja Informacyjna (KAI),
agencja informacyjna związana z Konferencją Episkopatu Polski;
fundatorem była Konferencja Episkopatu USA. Promuje Kościół wobec mediów świeckich. Jest agencją wyspecjalizowaną w informacji religijnej. Przekazuje wiadomości o życiu religijnym oraz zjawiskach religijno-społecznych na świecie, ze szczególnym uwzględnieniem regionu Europy Środkowej i Wschodniej. Odbiorcami codziennych serwisów przekazywanych drogą internetową i satelitarną są media ogólnopolskie oraz większość mediów katolickich; Dwie minuty dla KAI jest częścią serwisu informacyjnego Radia Watykańskiego, retransmitowanego przez Program 1 PR i katolickie radiostacje w Polsce; audycje współredagowane przez KAI: Kościół Żywy — wydarzenia codzienna audycja nadawana w Radiu Plus, Czasy - program ukazujący najciekawsze wydarzenia religijne w Programie 1 TVP. Służy informacją również instytucjom kościelnym (3,5 tys. parafii i innych ośrodków kościelnych prenumeruje „Biuletyn KAI” oraz gazetę-plakat).
zgłoś uwagę
Przeglądaj encyklopedię
Przeglądaj tabele i zestawienia
Przeglądaj ilustracje i multimedia