detaliczny

Encyklopedia PWN

marża
[fr. < łac.],
ekon. część ceny detalicznej, pokrywająca koszty własne działalności przedsiębiorstwa handlowego i stanowiąca jego zysk;
ekon. wartość wymienna towaru wyrażona w pieniądzu, ilość pieniędzy, za którą można nabyć lub sprzedać jednostkę towaru;
dział handlu zajmujący się detaliczną i hurtową sprzedażą książek, czasopism, broszur, a także reprodukcji dzieł sztuki, pomocy szkolnych, map, nut, płyt i taśm z nagraniami itp.;
niemiecki koncern handlowy o międzynarodowym charakterze, jeden z największych na świecie,
Moskwa, Moskwạ,
stolica Rosji, w centrum jej części eur., nad rz. Moskwa.
Abbey National Plc.
[ạ̈bi nạ̈sznəl pi: el si:],
największy brytyjski bank detaliczny; założony 1944, z siedzibą w Londynie;
Przeglądaj encyklopedię
Przeglądaj tabele i zestawienia
Przeglądaj ilustracje i multimedia